Mobiel tot in de kist???

woordenstroom
zoekt zich een weg
ottovo


van deze kuierende praatjesmaker

rest u slechts
een immobiele eenheid van bot en knoken
gekist en zwijgzaam ondergedoken

.

logo stad Oosterhout

Een groet van Ottovo

Afbeelding: Internet
.
Over ottovo

Op dit weblog schrijf ik columns, sketches, anekdotes en korte verhalen, soms met een kritische ondertoon maar bij voorkeur met humor als leidraad. Voor mijn header gebruikte ik een foto van wijlen mijn vader. Wij delen een naam en de liefde voor taal.
Dit bericht werd geplaatst in literatuur, poëzie, proza en poëzie, Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

18 reacties op Mobiel tot in de kist???

  1. Geweldig! Grappig! Luguber!

  2. ottovo zegt:

    Zat ribbenrammelend achter mijn pc toen ik op de publicatieknop drukte.
    Ken mijn lezers nog niet zo goed en wist niet of-tíe wel kon. Maar als schrijvert kan alles, wat jij Marion?

    • Hehehe zo is het maar net: alles kan! En jij kunt er wat van! Maar het betekent niet dat álles publiceerbaar is.

      Je bijdrage van vandaag doet me denken aan ‘Spoorloos’, een film waar ik compleet de enge rillingen van kreeg. En nog steeds krijg. Maar nu gelukkig met een grappig tintje :D

      • ottovo zegt:

        Wat voor de één kan kan voor de ander absoluut niet. Alleen jijzelf kan dat afwegen 9voor jezelf)> als ik zou merken dat lezers gekwetst worden zou ik daar positief op ingaan.
        Ken die film niet. Is hij van recente datum.
        Dank ook voor je tip op mijn aboutpagina. Ik heb je daar nog een praktisch vraagje gesteld, hoop dat je het antwoord weet.
        Fijhne dag nog, Marion.

  3. Nu, ik vind het wel een mooi beeld van deze tijd:-)

  4. Bart zegt:

    O, het accuutje van mijn mobieltje is zeker al leeg voordat mijn beltegoed op is, haha!
    Of ze moeten een oplaadkabeltje installeren in de kist…

    Maar, alle gekheid op een stokje, ik beloof te zwijgen hoor, voor altijd, als mijn tijd daar is :-)

    • ottovo zegt:

      Net zoiets als “ik houd aan het einde van mijn huishoudgeld altijd een stukje maand over”.
      En maak je maar geen zorgen over dat kabeltje, ik zag ‘Nókke Ja’! vanmiddag graven op het kerkhof in Uithoorn. Of was het nou toch Uit (de) geest (gegeven)?

  5. luuk1945 zegt:

    zo te zien, niet erg zwijgzaam
    Groet Luuk

  6. ottovo zegt:

    Nee Luuk, bij gebrek aan contacten ligt-ie daar een beetje in zichzelf te lullen. Roep eens wat t’rug; vindt-ie leuk!

  7. Marja zegt:

    Haha, ik ben bij leven en welzijn al niet eens mobiel bereikbaar.

  8. Is ook niet slim om onder te duiken met een prepaid telefoon en een tientje beltegoed :)

  9. Aad Verbaast zegt:

    Goede tip: voordat je de pijp uitgaat even de voicemail aanzetten. Met een passende boodschap natuurlijk.

  10. ottovo zegt:

    zo van: “dit is de voicemail van uw engelbewaarder; momenteel ben ik in hoger sferen dus niet bereikbaar…”

  11. swithaRo zegt:

    Oef! Niet mobiel? Of immobiel? Of, wat zoek je nu?

Geef een reactie

