Geen toppen, DSK?

woordenstroom
zoekt zich een weg
ottovo

.
Top-less protest tegen Dominique Strauss-Kahn

Femen

‘Die DSK verdient een goeie poetsbeurt’, grinnikten de kamermeisjes en klopten aan zijn deur. Dominique had hun bezoek voorvoeld; in één van de kamers van zijn paleis stond hij door het gordijn te gluren. Wat waren die vrouwtjes schoon van lijf en leden, van borsten en billen. Nog schoner dan hun opgeklopte sopje poetsen kon.
Dat heb ik toch maar mooi gefikst, grinnikte Strauss-Kahn, dat ik geen president zal zijn. Een zegen, zeg nou zelf. Nooit wilde hij worden als vriend Nicolas die, zittend op zwart zaad, geen tijd meer had voor vrouwenzaken. Sarko, wiens driften beroren, wiens hormonen verdroogden in een noodgedongen liaison met platbilAngela.
Voor hem geen MerkelKahn. Geen crisis, geen eurotoppen. Hem wachtten zaken van groter belang.

Geen toppen meer.
Hoewel? Hij kwijlde bij zijn zondige gedachten. Wat gingen ze tekeer daarbuiten,  wat een temperament. Toploos; dat waren nog eens kamermeisjes naar zijn hart.

.

logo stad Oosterhout

Ottovo

Afbeelding: Internet
.
Over ottovo

Op dit weblog schrijf ik columns, sketches, anekdotes en korte verhalen, soms met een kritische ondertoon maar bij voorkeur met humor als leidraad. Voor mijn header gebruikte ik een foto van wijlen mijn vader. Wij delen een naam en de liefde voor taal.
Dit bericht werd geplaatst in literatuur, proza, proza en poëzie, Uncategorized, verhalen en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Geen toppen, DSK?

  1. Stug schrijfwerk, Otto. Toppie joppie!

  2. Bart zegt:

    Met recht een vieze man, Otto, daar helpt geen sopje tegen…

    • ottovo zegt:

      Als zelfs wij kerels dit vinden, Bart, dan moet het wel zo zijn.
      Alhoewel, heb je wel eens goed gekeken naar dat kamermeisje dat zogenaamd tegen haar wil was bezeten door DSK? In al haar betogen – waarin ze voorwendde te wenen – heb ik niet één natte traan gezien. Enkel grimassen was het waar ze een hemeltergende carrière van actrice mee bewees.
      Maar ze mag zich gelukkig prijzen, vrouwen met een carrière behoren tenminste niet tot de categorie der mutsen. Dit wordt tenminste beweerd door mevrouw hoe heet ze ook al weer haar naam ben ik vergeten zo belangrijk zal ze dus niet zijn maar ze schreef een boek over het mutsenparadijs.

  3. luuk1945 zegt:

    Gutte gut
    Groet Luuk

  4. fotodichter zegt:

    ruige kost, ottovo;-)).

  5. dickblogt zegt:

    Mooi blog Otto! (voor een sopraan dan ‘-) Ik liet mij destijds ook verleiden tot 3 postst over DSK : free willy, vervolg en willy is free. De links werken na de verhuizing niet meer. Misschien ga ik dat nog eens aanpassen binnenkort.

    • ottovo zegt:

      Dankje, dickblogt. Misschien een vierde post schrijven of een van de drie herhalen als die nog actueel zijn?
      Het is wel een beetje kicken om onder een mannelijk pseudoniem rond te waren op het blog. Jij bent de eerste voor wie ik een tipje van de sluier heb opgelicht. Misschien zijn er onder mijn vaste bezoekers wel mensen die een vermoeden hebben wie ik ben maar ik geef het (nog) niet prijs.

      Groet van ottovo

Geef een reactie

