1 April! (opdracht Jokezelf)

Opdracht Jokezelf
(ottovo bedacht eerst de grap en zocht daar een afbeelding bij.
Het idee ontstond nadat ottovo , na de ‘Boomfeestdag’
en de ‘Week van de teek’  in maart, er wel weer genoeg van had.)

.

Vandaag: Nationale dag van het ophouden


©Tekst: ottovanoosterhout
©Afbeelding: Internet
..
Over ottovo

Op dit weblog schrijf ik columns, sketches, anekdotes en korte verhalen, soms met een kritische ondertoon maar bij voorkeur met humor als leidraad. Voor mijn header gebruikte ik een foto van wijlen mijn vader. Wij delen een naam en de liefde voor taal.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

21 reacties op 1 April! (opdracht Jokezelf)

  1. jokezelf zegt:

    En alweer een erg grappige nationale dag. Daar moeten er meer van komen! ;-)

  2. Pingback: 1 APRIL! | Jokezelf

  3. ottovo zegt:

    Boeoeoeoeoeoeoeoeoeoeh!!!

  4. inuzz zegt:

    schitterend otto…..en ook een prachtige tekening…
    fijne dag…..en kijk regelmatig ff over je schouder…;-)

  5. Annet zegt:

    Owh wat een leuke tekening….

  6. Prachtige combinatie! :D

  7. Laat ik het maar houden bij “De dag van vandaag”.

  8. het Kenniscentrum Bedplassen is in zijn nopjes met dit initiatief en vraagt om een permanente link :-)

    • ottovo zegt:

      Geweldig initiatief, dank voor je melding, marius. Maar dan ook die vrolijke reclames afschaffen over kinderen die in bed plassen en helemaal uit hun dak gaan met zo’n speciale nachtplasluier…

  9. Truus zegt:

    Ik vind ‘m leuk! :-)

Geef een reactie

